> -

bättra på ditt ordförråd

Kommentarer (0)

2010-09-04 @ 13:18:41

ojoj, statistiken bara fortsätter och fortsätter.. är det någon som håller koll på mig mån tro? ;)

nej nu ska jag sluta tjata om min statistik! :)
har precis jobbat, och nu måste jag snart sätta igång och städa eller plugga! måste göras ;)
men tror säkert jag hittar något roligare här, brukar bli så.. :D

alltså, det värsta som finns är nog folk som dissar en, och tror att dom kom med en riktig FEDEdiss som typ skulle få mig bli ledsen, när det inte gör det xD man kan nog fan inte ha mer kul då xD
och sen, folk som tror dom är speciella och unika när allt dom gör är egentligen är sjukt pinsamma och skämmer ut sig? speciellt när man är såhär 18-21 år :S


men äh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback