> -

lite happenings

Kommentarer (0)

2011-03-03 @ 19:31:48

det har hänt lite saker sen sist ;)

har fått min studentmössa:



NIIIIIIIIIIICE säger jag. fått kläderna med men fick inte ens på mig joggingbyxorna så måste byta. funderar på att byta tröjan också för den satt perfekt och det är smartare att ta en större då, eftersom den lär krympa i tvätten.

vill inte veta av en viss person längre. hon är en mytoman, och har tydligen inte fattat det själv. har vetat det lääääääänge, men nu gick det för långt. så byebye :)

min älskling har tatuerat sig! :D sjukt fin blev den. jag blir också sugen på att tatuera mig ju :(
ska tatuera in något på finska, så håll koll, kanske händer snart ;)
säger dock inte var och vad för folk är tydligen bra på att härma har jag märkt!
är lite osäker på stället och stilen så ska bestämma mig först.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback