> -

mytoman mytoman

Kommentarer (0)

2011-03-05 @ 14:03:42

sol ute :D och då blir jag på städhumör. borde vara tvärtom men nej! ska snart ut och tvätta fönster xD
måste också hinna med att fota lite saker jag tänkt sälja.. måste ha pengar. sjukt kris nu.
har lite ridsaker och sånt, och min kära kanin tyvärr :( ska se om jag hittar mer.

ta du bort mig från facebook, jag bryr mig inte. bara glad jag slipper massa lögner. du ska bara veta hur länge jag har vetat vad och hur mycket du ljuger. har bara sån lust att skriva upp det VÄRSTA, och du vet nog vad jag menar, men det tänker jag inte göra. tycker faktiskt synd om dig, som har ett så kasst liv. men byebye, vi hörs aldrig igen och det ska bli SKÖNT! (;

har ni hört om den sjuka jäveln Aud Stokman? :S pallar inte berätta allt men hon är en djurplågare och har fått hundförbud i Norge, och nu har hon flyttat till Sverige och försöker köpa hundar här.
ni kan läsa mer på djurpoliserna.blogg.se.
det är sjukt iallafall, och detta tröga land kan inte väcka åtal förrän det har hänt något, men om man bara tittar på bilderna man kan hitta på google är det väl uppenbart?
hon går under olika namn så läs på bloggen jag nämnde hur man ska veta att det är hon!
var försiktiga ifall ni säljer era hundar..

vill ha ny design på bloggen.. -.- men har inga fina bilder som jag kan ha..
aja, ska ut nu :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback