> -

you're making me sick

Kommentarer (0)

2011-03-01 @ 18:52:12

vad var det jag sa?
precis en sån person som jag beskrev i förrförra inlägget fick jobbet. vet nämligen vem han/hon är.
hahaha så jäääävla skrattretande så jag mår illa..
för till mig sa dom att det var försenat så jag skulle få reda på hur det blev innan fredag.

ingen fattar, ingen kommer nånsin fatta hur det känns att ha dåligt med pengar.. man mår illa.
fuck det jävla ordspråket, "lycka kan inte köpas för pengar" för jo det kan det.
man blir lycklig med pengar.
ja jag får 1000 spänn i månaden, jag har mat på bordet och tak över huvudet. men ska man anses som normal i detta trångsynta samhället ska man hänga med ut överallt, ha de rätta kläderna (vilket jag däremot inte har ändå, jag klär mig som jag vill) man ska helt enkelt ha råd till så jäkla mycket.. och tusen kr är inte mycket nuförtiden.. eftersom allt är så jäkla satans rövdyrt.
tex som jag, vill ha ett par nya converse. men kan jag få det?
nej för dom kostar 700 spänn så då har jag bara 300 kvar att leva för resten av månaden.
men i USA kostar dom bara 300.

jag hatar sverige, vill bo i USA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback