> -

chainletter

Kommentarer (0)

2011-03-05 @ 20:35:23

doh, en zebras ränder går aldrig ur, eller vad man ska säga..

har tvättat alla fönster idag som jag sa jag skulle xD *duktig* även dammsugat halva huset, dammtorkat lite här och var.. diskat, lagat mat.. ska fortsätta lite imorgon, försent nu, ska bara renbädda sen ska man hålla kväll! :D
älskling och jag ska se en film, Chainletter, Rose i Twilightserien är med. Nikki Reed ^^
den handlar om vad det låter som, ett kedjebrev, skickas inte det vidare så dör man och sååå vidare ;)



har övat att gå i mina nya klackar ;) kan ju säga det kommer behövas mycket övande..



dom ser inte jättehöga ut, och det är dom inte heller. bara jag som inte är van ;)

hade INTE tackat nej till dessa:



någon kan ju ge mig typ 4000:- så jag har råd till båda :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback