> -

leaving home

Kommentarer (0)

2011-03-12 @ 18:16:35

ja är man bäst så får man MVG på praktiken ;)
och jobbet jag sökte..
(dom sökte två st)
OCH JAG ÄR BÄST :D

jag är inte längre arbetslös, fatta så jäääävla bra det känns? nej ni vet inte, för ni har inte levt så fattigt som jag!
men nu är det över och jag närmar mig mitt körkort, min kamera och min hund :D
vill ha så jävla många raser, men allt jag vet så här långt är att det får bli en liten hund. för jag kommer antagligen skaffa den när jag fortfarande bor hemma och det är ett under att mamma går med på en liten hund, så en stor är inte på fråga än ;)
funderar ju på nakenhund eller chihuahua :D eller shiba.. eller nån sorts terrier :)

100dagars i onsdags, skitkul! nästa station blir 50dagars och sedan balen. ja just det! har ju hyrt balklänning ;)
har bild på den men visar självklart inte förrän dagen är inne mohahaha.. kan säga att den är skitfin och sitter skitbra på mig.

känns skönt att det är så lite tid kvar av skolan btw :O dock så går jag inte ut med så ljus framtid som vissa andra, men det ordnar sig nog för mig med ändå! :) har några planer redan.

ikväll ska jag kolla på melodifestivalen :O skulle gjort det förra gången men det blev inte så långvarit. ska ner och köpa pommespinnes men dom har väl inte det skulle jag tro -.- så jääävla sugen!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback