> -

this could be home

Kommentarer (0)

2011-03-08 @ 20:02:26

min statistik har stannat :S alltså datumet.. det är kvar på den sjätte O.o
skumt..

imorgon är det 100dagars och det firas på Kräm med finaa vänner! :D
ska börja direkt efter skolan och göra oss klara och förfesta, sen vidare :)

vi har kommit en bra bit på spexet, säger inte vad vi ska vara men det blir säkert bra :)
hoppas dansen blir lika bra, att bli utbuad är det värsta ^^

på torsdag är det utvecklingssamtal, tur är att jag bytade till en senare tid, 15.30. eftersom man kommer vara tröööött dagen efter 100dagars ^^ är ledig hela dagen annars.

på fredag hyr jag antagligen balklänning :D

och nu måste jag gå och fixa saker inför imorgon samt städa hos min lille kanin :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback