> -

ooh wopidooo ^^

Kommentarer (0)

2011-03-06 @ 21:02:22

designen klyddade visst inte, det var bara så enkelt som att ladda om sidan ;D
så om det klyddar för er, ladda om sidan ^^

har kommit på vad jag ska ha på mig på 100dagars :D ska inte klä ut mig, eftersom jag tycker temat suger -.-
hur fan ska man kunna klä ut sig till en kändis? den enda man kan likna är lady gaga, pga hennes speciella stil. men hur många kommer inte vara henne liksom, så jag skiter i det ^^

imorgon är det skola, suuuuck. känns som jag ligger efter. har massor av ärenden också imorgon, ska till posten och fixa iväg mina studentkläder så att jag kan byta dom. sen lite andra småärenden ^^

ska INTE måla naglarna nu! nejnejnej. haha är beroende av det och det måste sluta, eller iallafall lugna sig, så det ska jag gå och INTE göra nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback