> -

good riddance

Kommentarer (0)

2011-03-13 @ 23:15:03

alltså det är nåt seriöst fel på min blogg, SOM SAGT :( funderar på att göra ny -.-
datumen på statistiken fortsätter inte? jag är säkert bara pantad, men det är störigt!

siddår här iallafall, har precis kollat på sanctum och gjort ytterst LITE läxor ;)
filmen var väl sådär, kanske bättre om jag kollat hela tiden. men inte min smak av film nej :(
är så bölig över såna filmer.

för övrigt idag har jag städat heela mitt rum, gjort rent i kaninens bur, diskat... guuuuud så duktig jag är.
imorgon är det skola och då får jag bannemig ligga i. är ganska så mycket efter :(
redovisning + 25 glosor till på tisdag, onsdag redovisning, torsdag prov, fredag ingenting tror jag.. har säkert missat 100 saker.

nu ska jag lägga över musik till ipoden, baaaai!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback