> -

some scary shit

Kommentarer (0)

2011-03-23 @ 20:37:24

sitter nerbäddad med älskling och smulan och kollar på the last samurai. lånade pengar av älskling till en ben&jerrys (A) gött va de måste jag säga ;)
samlar ork till klockan 9 då greys anatomi börjar, vill jättegärna se det men vet inte om jag orkar.
såå ja.. vi får seeee.

tänkte på en näradöden-upplevelse jag har haft :(
ehm, jag KAN simma, men jag kan liksom inte simma på djupt vatten, om ni förstår? x) (är sjukt rädd för djupt vatten också så det hjälpter väl till en del)
såå ja, jag och en kompis åkte till ett stenbrott om somrarna, hon hoppade men jag solade bara. men så träffade vi ett gäng killar som vi umgicks med där, och alla hoppade och hade kul utom jag, så jag ville ju också! men vågade inte riktigt. men till slut så tjatade ju alla på mig så den ene killen erbjöd sig att hoppa med mig, så jag tog mod till mig och vi hoppade. men i luften hann jag tänka "fan vad långt ner det var ändå!" och hur pantat det var, för jag kunde ju inte simma. så jag fick panik och väl nere i vattnet tog det evigheter att ta sig upp, jag kom upp men åkte ner igen direkt, såg ingenting, kunde inte komma upp och svalde massa vatten. skrek på hjälp men killen trodde jag skämtade så han reagerade inte direkt, kände riktigt hur blå man blev i huvudet. men sen hjälpte han mig och höll mig uppe och jag skakade som bara den. var så jävla rädd.
för ni fattar väl?
hade jag hoppat själv hade jag fan varit död :S inte en jävel hade hört mig där nere, rösten var inte högre än en viskning när jag skrek, pga allt vatten i halsen.
jag är riktigt glad den killen hoppade med mig, och att han hjälpte mig ^^
och jag kommer ALDRIG, aldrig glömma det.


usch, att bara tänka på det är så jävla läskigt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback