> -

big fat ledighet :D

Kommentarer (0)

2010-09-03 @ 12:24:53

tog bort inlägget om att jag hade bråkat med en person. eftersom jag tydligen skulle bli anmäld :'(
blev jätterädd.. usch :O

ELLER INTE! xD

eftersom jag inte skrev ut några som helst namn eller något annat personligt funkar det inte att anmäla, flickor ^^ men däremot kan man anmäla hennes :) hade gärna länkat men så många besök är inlägget inte värt ;)

men ja, jag tog ju bort det iallafall, mina läsare ska ju inte behöva läsa sånt :)

idag händer ingenting, har varit LEDIG! :) eller vem vet jag kanske skolkade? :O :O :O
var iallafall LEDIG :D sov däremot inte så länge för vi passar min systerson nu tills söndag, så han var ju uppe med tuppen och kollade Bamse på högsta volym :)
vaknade upp med världens bästa älskling, och nu sitter vi och gör det vi brukar, han på xboxen och jag på datorn ;) men jag ska städa lite snart, och ikväll kanske vi ska passa systers lägenhet o kise :) men har inte bestämt mig än. fååår see :)

undrar om man verkligen skulle uppdaterat... nu blir jag kanske anmäld för detta också? :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback