> -

biggest loser vinnare

Kommentarer (0)

2010-09-14 @ 23:06:34

ao maj gådd så jävla mätt jag är. :)
skulle bara ätit kladdkaka.. tar bara en bit när den är klar sen är jag inte sugen på det mer så jag poppar popcorn. sen käkar jag ostbågar, och coca till det. och det är bara tisdag :( känner skuldkänslorna komma.. tänkte innan "äh, kan göra lite situps" .. haha mhm visst.

fan måste verkligen börja träna!!
ni vet martin svenssons låt "jag vill inte motionera"? den är typ mitt motto och har alltid varit, men detta går inte mer, börjar bli helt för fläshkig :)
men så har man inte rååååd, och jogga här ute på grusvägen är fan inte kul, ger bara upp.
vill börja träna badminton igen, men där finns inga tränare :( tror faktiskt det hade passat min ekonomi, det ENDA som gjort det faktiskt, också vill ingen träna oss! :( hoppas det dyker upp någon snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback