> -

ensam är stark

Kommentarer (0)

2010-09-28 @ 15:33:15

nej fyfan vad jag är trött på folk helt ärligt.
orka sitta och skylla på mig när jag gör allt vad jag kan och bara för man inte kan ta sig till skolan på 5 minuter så är allt mitt fel.

jag hatar verkligen grupparbeten över allt annat. i alla fall när det blir såhär. antingen så är det den ena eller den andra som inte gör någonting och inte förtjänar gruppens betyg eller som i detta fallet, jag kunde inte ta mig till skolan och får skit för allting.
nej ensam är stark, ensam är fan allt.
då kan man ta allt i sin egen takt, arbeta när och varfan man vill. åhh hatar min linje, där är lärarna så noga med att man ska kunna arbeta i grupp. men det går fan inte med dessa människor!

och så har jag fått falska anklagelser också. som det inte ens finns bevis på ^^ hatar att folk ska tro dom har rätt när det i själva fallet INTE är så, speciellt när det gäller MIG och JAG VET BÄST SJÄLV :)


FÖR ÖVRIGT så var jag i skolan på mentorstiden, var verkligen inte lönt eftersom vi slutade 20 minuter senare -.- men däremot fick vi information som dom som INTE var där fick :)
idag ska jag bara ta det lugnt. ska äta snart och glo på en film, ikväll kommer älskling. <3
tur jag har honom, med honom klarar jag allt! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback