> -

extremt lite elever och bannlysta

Kommentarer (0)

2010-09-22 @ 21:30:59

rumpaaa vilken tråkig och ensam kväll.

idag i skolan redovisade jag för endast EN person + läraren. jag har sån tur att vi är inte alls många på min inriktning :D det är skitsoft! vi är endast 7-8 personer varav 4 brukar komma, resten skolkar haha ^^

när jag kom hem somnade jag i två timmar, vaknade när det var helt mörkt x) blev lite skraj, hatar att vara ensam hemma :P smög och tände alla lampor sen. intressant vaaa :D

IMORGON ÄR DET STUDIEDAG OCH JAG ÄLSKAR DEEEET <3


(hahahahahahaha!!!! när jag läste igenom inlägget så läste jag "vilken tråkig och ensam kväll" som "vilken platt, hög vägg" i sagan om de bannlysta, med hans röst och allt HAHAHHAHA)

hmpf kunde inte ladda upp videon om de bannlysta men de flesta har redan sett den, sök annars på sagan om de bannlysta på youtube :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback