> -

eyes set to kill

Kommentarer (0)

2010-09-09 @ 18:12:26

SÅ! nu kan jag väl skriva om det mesta.
är helt sliten för jag sliter som ett djur i skolan nu sista året. mina betyg lär inte räknas som alla andras men ändå :D
vi ska prova studentmössor den 20:nde denna månad :) ska bli kuuuul! :D och så är det 250 dagars den 8 oktober :) det börjar "närma" sig ;) för er som inte vet vad 250 dagars är så firar vi olika dagar som är kvar till studenten, nästa efter det blir 200, sen 150, sen 100 osv.. fram till 10 :) skitnice!

onödig information:
- här är jättekallt på mitt rum
- jag behöver städa på mitt rum men vågar inte efter den gigantiska spindeln igår
- jag är hungrig

lyssnar på volbeat. vill se avenged sevenfold den 19 november.
vill göra min tatuering, och pierca mig.
ha nya kläder..

nej ska fan ta mig i kragen och göra maud, sen göra läxan. har 2 timmar på mig för sen börjar idol! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback