> -

film, trött, disk, fotografering

Kommentarer (0)

2010-09-28 @ 18:42:15

precis kollat på film. det blev Klara-filmen ^^ baserad på dom hästböckerna man läste när man var liten.
haha den var faktiskt bra ^^

så grymt trött i hela kroppen -.- vet inte varför.. skitstor disk i köket som mamma har lämnat till mig. fan, börjar känna mig helt vuxen som blir irriterad på disk.
mår illa gör jag också. har inte ätit något, finns inget frestande hemma..

imorgon ska vi fotas i skolan, känns bara meningslöst, har inget att ha på mig -.-
min skjorta har kommit men klart som fan vi inte kan hämta ut den idag utan imorgon. kunde ju haft den! men nejdå.
nej, tänker inte bry mig.

snart kommer älskling <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback