> -

fuck offfffffffffff

Kommentarer (0)

2010-09-18 @ 16:20:48

att man ska göra sig ovän med sin egen familj, för att en ska rösta på SD, DET är pinsamt.
här i detta underbara sverige ska man FAN få ha en åsikt, även om det gäller att man vill ha mindre invandrare, dom som är här ska anpassa sig, och för man vill rädda det som anses vara svenskt?

JA, jag har skrivit ut vad jag ska rösta på offentligt, tar kritik, ser andras perspektiv och jag VISSTE detta skulle hända! jag har läst allt som går att läsa om SD, både bra och dåligt, följt tidningarna, lite TV.. vad mer ska jag göra gott folk?
jag står ändå på mig för min åsikt, så kasta en jävla sten i huvet på mig eller varför inte starta ett bråk? jag kommer aldrig ändra min åsikt.

men tänk på att det är pågrund av er jävla vänsterextremister man INTE LÄGGER SIG!
ni som måste attackera alla sverigedemokrater för dom inte tycker som ni. måste ta till med våld istället för debatt. fega jävlar..
(tänker på dom som misshandlat en medlem i SD)

så snälla försök inte få mig att tänka i andra perspektiv mer, eller försöka få mig till att ändra mig, jag har en åsikt och står för den TAKE IT OR LEAVE IT!
och ja jag vet tillräckligt för att rösta på mitt parti


så. punkt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback