> -

kängor

Kommentarer (0)

2010-09-30 @ 22:54:40

heeeeeeeeeej vad jag är trött. har varit i skolan och sånt idag hehe ovanligt?
sen gick jag med emma i stan, hittade perfekta kängor men tyckte inte om sulan som var genomskinlig :(
köper kaaanske dom om jag inte hittar annat.. fast sen köpte emma dom så kanske inte ska härmas heh :>

köpte ny foundation, satsade på den "Mousse" igen, blir helt torr i huden av den och fick för blek förra gången så hoppas denna blir bättre :D och så köpte jag tumvantar, cp mysiga :D och en film; "the messengers" med Kristen Stewart.

imorgon är det skola igen och sen staden med lite shopping igen :)
studiebidrag <3

nightynight




får sluta med en bild på klasseeen, eller ja en del av den iallafall :)
jag är den randiga saken till vänster ><

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback