> -

margit!

Kommentarer (0)

2010-09-26 @ 17:56:53

haha älskling sitter och lyssnar på busringningar.. ALLOOO ALOOO??? xD

igår var vi hos älskling, kollade på the countess med hans bror och flickvän :) den var bra, men ville inte se den först ^^
den handlar om elizabeth bathorys liv typ :P

sov bort ca 3 timmar innan x) NAJS! innan det kom jag på att jag inte hade nycklar hem, fick inte tag i mamma så fick gå in på hennes jobb och fråga efter henne xD piiinsamt, kom och störde mitt i lunchen hahaha.. men vafan viktigt ju. skitmysigt va där :D hade lätt velat jobba där om man inte hade haft såna "roliga" arbetsuppgifter som att hjälpa de gamla på dass och sånt haha..

ikväll är det bara massa mys med älskling och kolla på one tree hill :)
imorgon skola :(

kom nyss på jag har engelskglosor..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback