> -

min dröm

Kommentarer (0)

2010-09-19 @ 12:33:32

inatt drömde jag att jag skulle åka hiss. så jag går då in i hissen med en annan plus en "guide". det fanns duschar i hissen och han berättar att man får själv välja vilken våning att duscha på. men det tar 3000 år att komma längst upp. jag får panik och blir stressad och måste gå av och säga hejdå till alla.
jag hade tydligen en annan pojkvän, han släppte aldrig mig och var tydligen ganska populär bland tjejerna, skitmånga som flörtade med honom men han tittade bara åt mig (låter som värsta drömpojkvännen, vilket det var också lol) haha iallafall.. så hämtade pappa mig.. sen minns jag inte mer x)

skitkonstig dröm..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback