> -

revolutionary road

Kommentarer (0)

2010-09-01 @ 23:20:39

äääär svinigt trött. ögonen stänger sig själva snaart.. men bra som jag är, mååste jag ju bara uppdatera er läsare om det. ni måste ju veta sån onödig information, inte sant? :O


såg på revolutionary road innan, med både kate winslet och leonardo dicaprio. dom spelade ett par, precis som i titanic hihi ;) tyckte det var lite fränt att dom är med i samma film igen.
såg däremot inte hela, kom in mitt i filmen. tydligen så fungerade våra canal+ kanaler :O det ska dom inte göra egentligen. men det är ju bara bra så ska inte klaga! :D

nej nu får jag fan sova. klockan ringer halv 6 och första lektionen blir religion. askul ju! not :)
nattinatti




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback