> -

spola fram till 2011 tack (A)

Kommentarer (0)

2010-09-21 @ 16:28:43

fan vad jag är trött på TRÖGA människor! såna som säger SD är rasister fortfarande, och vi som röstade borde läsa på? VAFAN jag får redigt utbrott! kolla skånepartiet, eller svenskarnas parti och säg vemfan som är rasister.. jävla pantburkar är vad ni är -.-

varit i skolan idag, fick reda på att jag hade sjukt mycket i frånvaro.. blev förbannad, för jag har verkligen kämpat som en dåre! min mentor skulle kolla upp det igen, för jag hade fått frånvaro i kurser som jag har bytat från, så det stämde inte! tänkte också det.. det var iallafall surt att se det och nu är all motivation snart borta igen :( tack för det liksom..

igår beställde jag studentmössa och kläder + regnskydd till mössan.
mössan blev suuuperfin! :D på framsidan står det Tina och på andra sidan diamanten Barn & Fritid och precis ovanför, den smala strimman, blev programmets färg, alltså röd då :D och där bak står det tryckt i mössan "student 2011" ;)

jättekul vi har börjat med massa studentsaker :D året kommer gå jättefort och när januari börjar kommer allt gå ännu fortare. skolan kommer vara över på nolltid ;D GAAH!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback