> -

SVENSK hora?

Kommentarer (0)

2010-09-10 @ 17:15:43

alltså fan förlåt mig...
men hur jävla lätt är det att inte vara "rasist" när det är de utländska som börjar kalla en "svensk hora"?
dom har ingen jävla rätt till att göra det precis som vi inte ska säga jävla blattar :S
men med tanke på att de flesta invandrar, och inte blir födda här i sverige, så ska dom va jävlet försiktiga i käften, tycker jag..
skulle det vara en svensk som började förolämpa mot deras ursprung, då jävlar hade det blivit liv. men svarar då den människan tillbaks som blivit kallad svensk hora, ja då är det ännu värre nästan :S

nej jag är inte rasist, men jag är jävligt rasistisk mot folk som inte kan uppföra sig, som speciellt denna tjej som kallade en svensk för svensk hora. tar hon svenskar för något negativt kan hon ju flytta... hem? :)

btw inte jag som blivit kallad detta utan läste på bilddagboken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback