> -

tälta - studenten

Kommentarer (0)

2010-09-08 @ 15:09:04

äntligen hemma :) skolan har varit riktigt långsam fast vi bara gick till kl 2 idag. känns som jag varit jätteflitig :O passar på att göra lite läxor nu när jag har ångan uppe, ikväll orkar man inte ^^
fick reda på att vi ska vandra måndag och tisdag och även sova i tält med vår inriktning :O alltsååå... inte min grej precis? xD ska se om man verkligen måste sova över där..

imorgon ska vi ha nåt studentmöte, ingen aning om vad det är, men känns spännande, första saken vi har som handlar om studenten :) får en till att längta som fan redan nu, och det kanske inte är så värst bra, ändå ett tag tills dess ^^

nej nu ska jag sätta igång..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback