> -

nu går det bara framåt :)

Kommentarer (0)

2011-01-24 @ 15:07:04

hade en underbar födelsedag :) va bara hemma och tog det lugnt. resten av familjen kom hit :)
jag fick: en blomma, iphoneskal, 500 kr, Mario Galaxy till wii, godis.. hmm tror inte jag glömt något.
fast nästa vecka ska mamma och jag ha kalas, så får presentkort till min kamera då :D
(hahaha har bara önskat mig det så jag tror jag får det iallafall ;)

skriver CV, ska söka jobb ;) fick nämligen tips om ett ledigt jobb av en bra vän. skriver inte var! ;)
måste ha sommarjobb så ska lämna ut massor av CV :D
ja varför MÅSTE jag ha sommarjobb tänker ni kanske, jaa det är en överraskning :D
hoppaaaas vi får råd till det, älskling och jag... kommer bli så himla kul!


sen kaanske blir det 19årsfest för mig och en vän (a) hoppas det blir av, låter ju skitkul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback